11 prosinca, 2023

Zašto zelena logistika može poboljšati vaše poslovanje

Saznajte kako održiva logistika može poboljšati zadovoljstvo vaših kupaca i potaknuti poslovanje. U sektoru online trgovine kvaliteta logističkih usluga postaje presudan faktor za konkurentnost poslovanja. Aspekti kao što su točnost isporuke, pakiranje i slijedivost pošiljaka značajno utječu na izbor potrošača pri kupnji. Nadalje, već neko vrijeme, i to na sve izraženiji način, korisnici pokazuju...

Saznajte kako održiva logistika može poboljšati zadovoljstvo vaših kupaca i potaknuti poslovanje.

U sektoru online trgovine kvaliteta logističkih usluga postaje presudan faktor za konkurentnost poslovanja. Aspekti kao što su točnost isporuke, pakiranje i slijedivost pošiljaka značajno utječu na izbor potrošača pri kupnji.

Nadalje, već neko vrijeme, i to na sve izraženiji način, korisnici pokazuju da su skloni nagrađivati tvrtke koje paze na pitanja okoliša i sposobne su implementirati ekološki održive postupke unutar svojih opskrbnih lanaca. Stoga se zelena logistika pojavljuje kao odgovor na povećanje osjetljivosti kupaca kombinirajući ekološki kompatibilne prakse s dinamikom sektora koji se stalno razvija te ona kao takva nudi tvrtkama priliku da se usklade s novim potrošačkim trendovima i poboljšaju svoj imidž i komercijalne performanse.

Što je Zelena logistika i zašto može poboljšati poslovanje tvrtke? Ovaj pojam definira pristup od 360° koji ima za cilj smanjenje štetnih utjecaja na okoliš u svakoj fazi opskrbnog lanca, od nabave do stvaranja proizvoda, tj. do njegove isporuke krajnjem kupcu. To je strategija koja može donijeti brojne prednosti kako u smislu autoriteta brenda tako i poslovne održivosti. Štoviše, prema izvješću koje je sastavilo Allied Market Research, industrija zelene logistike u cjelini je generirala 1,3 trilijuna dolara u 2022. godini, a očekuje se da će dosegnuti brojku od 2,9 bilijuna dolara do 2032. godine, uz godišnju stopu rasta od 8,3%. U svijetu u kojem ekološka pitanja dobivaju sve veću važnost u javnom mnijenju i na političkom dnevnom redu, koncept “uobičajenog poslovanja” sada se dovodi u pitanje.

Održivost koja se nekoć smatrala luksuzom ili teretom, danas se pokazala ključnim čimbenikom poslovnog rasta. Zelena logistika stoga nije samo ekološki odgovorna praksa, već predstavlja polugu transformacije s opipljivim prednostima na gospodarskoj, reputacijskoj i inovativnoj razini. Istražimo kako i zašto zelena logistika može unaprijediti vaše poslovanje.

Zašto zelena logistika poboljšava poslovanje?

Zelena logistika u opskrbnom lancu online trgovine predstavlja temeljni element za cjelokupnu održivost online prodajnog procesa. Ovaj pristup usmjeren je na optimizaciju skladišnih operacija, odabir ekološke ambalaže, razvoj učinkovite distribucijske mreže i korištenje transportnih sustava s malim utjecajem na okoliš. Pogledajmo kako:

Upravljanje skladištem. Praksa zelene logistike uključuje korištenje obnovljive energije poput solarnih panela za napajanje i napredne automatizacije za smanjenje potrošnje energije. Usvajanje inteligentnih sustava za skladištenje robe koji bolje upravljaju prostorom i optimiziraju tijek rada također je bitno kako bi se smanjilo kretanje vozila i osoblja unutar strukture. Međutim, investicije ove vrste su skupe i nisu uvijek pristupačne malim i srednjim poduzećima i novoosnovanim tvrtkama koje posluju u okviru online trgovine. Valjano rješenje sastoji se u povjeravanju ove vrste usluga vanjskim partnerima i specijaliziranim tvrtkama koje su opremljene tehnologijama i znanjem koji mogu stvoriti sinergiju održivosti, povećati pouzdanost usluge i smanjiti utjecaj na okoliš.

Ambalaža. Održiva logistika promiče korištenje recikliranih ili biorazgradivih materijala i dizajn višekratne ili prilagođene ambalaže. Ovo ne samo da smanjuje otpad, već također pomaže smanjiti težinu i obujam pošiljaka, što rezultira smanjenjem emisija CO2 i troškova prijevoza. Istraživanje koje je proveo portal za financijske informacije Market Watch navodi da će uporaba zelene ambalaže, koja danas vrijedi preko 150 milijardi dolara, do 2028. porasti za 60% i premašiti brojku od 413 milijardi, dok prema Boston Consulting Group preko 70 % potrošača spremno je platiti do 5% više za proizvod izrađen i otpremljen u održivom pakiranju. E-commerce tvrtke koje odluče slijediti ovaj trend mogu se osloniti na tvrtke koje zapošljavaju specijalizirano osoblje i ekološke materijale koji čuvaju sadržaj paketa.

Distribucijska mreža. Opskrbni lanac temeljen na Zelenoj logistici uključuje korištenje naprednih softvera za planiranje rute, koji vam omogućuje smanjenje putovanja paketa i bržu isporuku na svako putovanje. Nadalje, mogućnost odabira najprikladnijeg kurira ovisno o robi i odredištu može pomoći poduzeću smanjiti ukupne troškove pošiljke, kako u ekonomskom smislu, tako i u smislu smanjenja emisija u atmosferu.

Osim fizičkih operacija, Zelena logistika uključuje digitalizaciju elektroničkog fakturiranja, otpremnica i općenito dokumenata potrebnih za pošiljku, čime se smanjuje korištenje papira i administrativni troškovi. Ovo stvara lanac vrijednosti koji počinje s dobavljačem i završava s potrošačem, gdje je svaka karika ojačana predanošću odgovornim postupcima.

Mail Boxes Etc. stoji na usluzi malim i srednjim poduzećima koja žele usvojiti eko-održive strategije u opskrbnom lancu. Od upravljanja skladištem do korištenja zelenog pakiranja do isporuka temeljenih na formuli s više kurira, MBE podržava tvrtke s prilagođenim upravljačkim i logističkim uslugama koje mogu zadovoljiti zahtjeve tržišta. Kontaktirajte nas i i saznajte kako zelena logistika može poboljšati vaše poslovanje i stvoriti nove poslovne prilike.

podjeli

Pretplatite se na Newsletter i ostanite u toku

Subscription Form
Novosti

Ostale novosti

GDPR

Mail Boxes Etc./MBE centri posluju putem neovisnih operatera kao franšize, koji posluju na temelju ugovora o franšizi pod robnom markom MBE. Kroz svoju mrežu franšiza, Mail Boxes Etc. pruža usluge podrške za poduzeća i pojedince. Logističke i usluge otpreme predstavljaju glavne usluge MBE – omogućene putem ugovora koje MBE sklapa za korist svojih franšizera s glavnim domaćim i međunarodnim ekspresnim kuririma – te druge grafičke i tiskarske usluge – pružene izravno ili na temelju ugovora s velikim tiskarskim centrima. Promocija usluga za poslovne i privatne korisnike provodi se u okviru poslovne aktivnosti svakog MBE franšiznog partnera unutar i izvan MBE centara ("farming"). Svaki franšizni partner ugovorno je obvezan obavljati takve aktivnosti. Mail Boxes Etc. i MBE registrirani su zaštitni znakovi koji se koriste uz dopuštenje Fortidia – registrirani zaštitni znak MBE Worldwide S.p.A – (Sva prava pridržana). Usluge koje nude pojedini MBE centri mogu se razlikovati ovisno o lokaciji. Materijali dostupni na ovoj internetskoj stranici, informacije sadržane ovdje i svi drugi relevantni podaci ni na koji se način ne smiju kopirati, distribuirati, mijenjati, ponovno objavljivati, reproducirati, preuzimati ili prosljeđivati trećim stranama bez izričitog prethodnog pismenog odobrenja tvrtke Sistema Italia 93 S.r.l. Ne preuzimamo nikakvu odgovornost u vezi s neovlaštenim korištenjem materijala dostupnog na ovoj internetskoj stranici, informacija i/ili podataka sadržanih u njima.


MBE Adriatic d.o.o. • Puževa ulica 11, Zagreb • OIB:64386903048 • MB:0479781

chevron-down