Kako prepoznati problem s pogrešnom dostavom? Nema ništa više frustrirajuće od čekanja paketa koji nikada ne stigne na vašu adresu. Možda ste primili obavijest da je paket isporučen, ali ga nema na vidiku. Ovaj problem može ukazivati na pogrešnu dostavu, što zahtijeva brzo i učinkovito rješavanje novonastale situacije.
Postoji nekoliko razloga zašto paket može biti isporučen na krivu adresu:
Kako provjeriti status paketa? Prvi korak je provjeriti gdje se vaš paket trenutno nalazi, praćenjem pošiljke.
Većina dostavnih službi omogućuje online praćenje paketa. Unesite broj za praćenje kako biste saznali lokaciju i status isporuke.
Ako je status paketa označen kao “isporučen,” ali ga niste primili, odmah se obratite call centru dostavne službe. Pružite im broj za praćenje i dodatne informacije.
Ako je vaš paket isporučen na pogrešnu adresu, slijedite ove korake:
Da biste izbjegli probleme s dostavom, pridržavajte se sljedećih savjeta:
Odgovornost za pogrešnu dostavu ovisi o specifičnom slučaju:
Ako vam je dostavljen paket koji nije vaš, postupite odgovorno:
Koliko traje rješavanje problema s pogrešno dostavljenim paketom? Vrijeme rješavanja može varirati, ali obično traje od nekoliko dana do tjedan dana, ovisno o složenosti slučaja.
Što ako dostavna služba ne može pronaći paket? U tom slučaju, trgovina ili dostavna služba obično nude povrat novca ili zamjenu proizvoda. Može se dogoditi i da ja bio pokušaj dostave, vas nije bilo doma, a dostavljač je označio da je paket dostavljen i nije ga vratio u dostavni centar.
Mogu li tražiti naknadu za pogrešnu dostavu? Da, ako je problem nastao zbog greške dostavne službe, možete tražiti povrat troškova ili naknadu štete.
Što učiniti ako dostavljač tvrdi da je paket isporučen, ali ga nema? Provjerite kod susjeda, pogledajte pred vrata ili kontaktirajte dostavnu službu za dodatne informacije.
Pogrešne dostave mogu biti frustrirajuće, ali uz pravovremenu reakciju i komunikaciju s dostavnom službom i prodavačem problem se može brzo riješiti.
Pratite status svojih paketa, uvijek provjerite unesene adrese i budite spremni poduzeti potrebne korake kako biste osigurali uspješnu dostavu. Razumljivo je da se greške događaju i one su dio svakog poslovanja. No moraju se svesti na minimum kako bi sve strane u procesu dostave bile zadovoljne uslugom.
Mail Boxes Etc./MBE centri posluju putem neovisnih operatera kao franšize, koji posluju na temelju ugovora o franšizi pod robnom markom MBE. Kroz svoju mrežu franšiza, Mail Boxes Etc. pruža usluge podrške za poduzeća i pojedince. Logističke i usluge otpreme predstavljaju glavne usluge MBE – omogućene putem ugovora koje MBE sklapa za korist svojih franšizera s glavnim domaćim i međunarodnim ekspresnim kuririma – te druge grafičke i tiskarske usluge – pružene izravno ili na temelju ugovora s velikim tiskarskim centrima. Promocija usluga za poslovne i privatne korisnike provodi se u okviru poslovne aktivnosti svakog MBE franšiznog partnera unutar i izvan MBE centara ("farming"). Svaki franšizni partner ugovorno je obvezan obavljati takve aktivnosti. Mail Boxes Etc. i MBE registrirani su zaštitni znakovi koji se koriste uz dopuštenje Fortidia – registrirani zaštitni znak MBE Worldwide S.p.A – (Sva prava pridržana). Usluge koje nude pojedini MBE centri mogu se razlikovati ovisno o lokaciji. Materijali dostupni na ovoj internetskoj stranici, informacije sadržane ovdje i svi drugi relevantni podaci ni na koji se način ne smiju kopirati, distribuirati, mijenjati, ponovno objavljivati, reproducirati, preuzimati ili prosljeđivati trećim stranama bez izričitog prethodnog pismenog odobrenja tvrtke Sistema Italia 93 S.r.l. Ne preuzimamo nikakvu odgovornost u vezi s neovlaštenim korištenjem materijala dostupnog na ovoj internetskoj stranici, informacija i/ili podataka sadržanih u njima.
MBE Adriatic d.o.o. • Puževa ulica 11, Zagreb • OIB:64386903048 • MB:0479781