Kako se nositi s padom prodaje tijekom ljeta
Savjeti za izbjegavanje ljetnog pada online prodaje i optimizacija performansi i poboljšanje prodaje tijekom ljetnog razdoblja.
Upravljanje e-trgovinom je aktivnost koju karakterizira mnoštvo izazova i prilika: postoji više čimbenika koji mogu utjecati na rast poslovanja.
Zapravo, uz svakodnevno upravljanje narudžbama, isporukama i marketinškim aktivnostima, sada je bitno usvojiti niz strategija kojima je cilj izbjeći tzv. ljetni pad e-trgovine, odnosno pad prodaje tijekom ljetne sezone.
Ljetni su mjeseci među najprometnijim razdobljima za upravljanje e-trgovinom: manja je uključenost korisnika, veća je stopa napuštanja košarica i posljedično smanjenje kupovine. Tijekom ljetne sezone potrošači radije raspoređuju raspoloživi budžet za putovanja, odmore i aktivnosti na otvorenom, posljedično smanjujući vrijeme posvećeno kupnji putem interneta te smanjujući prosječno vrijeme korištenja elektroničkih uređaja i uključenosti u platforme za online kupnju.
Ljetni pad e-trgovine stoga se odnosi na pad prodaje tijekom ljetnog razdoblja. Globalno, promet e-trgovine pada za 30% između srpnja i rujna, prije nego što se poveća s promocijama Crnog petka, prema istraživanju koje je proveo Parcel Monitor. Kako bi se izbjegao ovaj pad, moguće je utjecati na odluke korisnika i voditi ih kroz cijeli proces online kupnje.
Međutim, moguće je usvojiti niz strategija kako bi se iskoristile prilike koje su prisutne u ovo doba godine, a očekuje se da će se te prilike povećati i u budućnosti. Prema podacima koje je dostavio Insider Intelligence, zapravo se očekuje da će internetska prodaja dosegnuti 7 trilijuna dolara diljem svijeta u sljedeće dvije godine.
Otkrijmo zajedno koje su najbolje strategije za poboljšanje prodaje tijekom ljeta.
Strategije za poboljšanje prodaje tijekom ljeta
Tvrtke koje se suočavaju s padom e-trgovine tijekom ljeta, ali traže nove poslovne prilike, mogu poduzeti niz aktivnosti usmjerenih na poticanje angažmana kupaca i poboljšanje performansi svog online poslovanja. Usvajanjem najprikladnijih digitalnih rješenja moguće je održati snažnu online prisutnost i identificirati potrebe referentnog cilja čak i tijekom ljetnih mjeseci. Suvremeni digitalni alati za razvoj e-trgovine omogućuju zadovoljenje potreba potrošača prevladavajući rizike koji proizlaze iz sezonalnosti.
Postoji mnogo strategija koje se mogu primijeniti za povećanje prodaje tijekom ljeta:
Kako bi prevladao izazov ljetne krize e-trgovine i potaknuo razvoj online poslovanja, Mail Boxes Etc. nudi profesionalna i cjelovita digitalna rješenja koja pomažu tvrtkama da izgrade i održe solidnu online prisutnost.
MBE e-Commerce digitalne usluge podržavaju tvrtke tijekom prodaje proizvoda na glavnim tržištima i kompatibilne su s najpopularnijim platformama za online prodaju. Optimizirajte svoje online poslovanje uz MBE digitalne usluge.
Zašto se eCommerce prodaja smanjuje tijekom ljeta?
Tijekom ljetnih mjeseci potrošači svoj proračun posvećuju putovanjima, odmoru i aktivnostima na otvorenom, čime se smanjuje vrijeme provedeno u online kupnji. To dovodi do pada prodaje, uz smanjenje angažmana korisnika i stope konverzije.
Koje su prednosti korištenja društvenih medija tijekom ljetne krize e-trgovine?
Povećanje vaše vidljivosti na društvenim mrežama omogućuje vam dopiranje do šire publike i održavanje stalnog kontakta s ciljanom publikom. Redovito ažuriranje vaših društvenih stranica zanimljivim i ciljanim sadržajem može pobuditi zanimanje potencijalnih kupaca i povećati vaše šanse za konverziju. Osim toga, društvene mreže nude napredne mogućnosti ciljanja koje mogu optimizirati učinkovitost ljetnih marketinških kampanja.
Koje se strategije mogu usvojiti za povećanje prodaje tijekom ljeta?
Postoji nekoliko strategija koje se mogu implementirati, a neke od njih uključuju stvaranje vremenski ograničenih promocija za stvaranje hitnosti i ekskluzivnosti, povećanje vidljivosti na društvenim mrežama, korištenje kupovine uživo kao oblika zabave i prodaje, poboljšanje korisničkog iskustva na web stranici i implementacija programa lojalnosti kupaca.
Mail Boxes Etc./MBE centri posluju putem neovisnih operatera kao franšize, koji posluju na temelju ugovora o franšizi pod robnom markom MBE. Kroz svoju mrežu franšiza, Mail Boxes Etc. pruža usluge podrške za poduzeća i pojedince. Logističke i usluge otpreme predstavljaju glavne usluge MBE – omogućene putem ugovora koje MBE sklapa za korist svojih franšizera s glavnim domaćim i međunarodnim ekspresnim kuririma – te druge grafičke i tiskarske usluge – pružene izravno ili na temelju ugovora s velikim tiskarskim centrima. Promocija usluga za poslovne i privatne korisnike provodi se u okviru poslovne aktivnosti svakog MBE franšiznog partnera unutar i izvan MBE centara ("farming"). Svaki franšizni partner ugovorno je obvezan obavljati takve aktivnosti. Mail Boxes Etc. i MBE registrirani su zaštitni znakovi koji se koriste uz dopuštenje Fortidia – registrirani zaštitni znak MBE Worldwide S.p.A – (Sva prava pridržana). Usluge koje nude pojedini MBE centri mogu se razlikovati ovisno o lokaciji. Materijali dostupni na ovoj internetskoj stranici, informacije sadržane ovdje i svi drugi relevantni podaci ni na koji se način ne smiju kopirati, distribuirati, mijenjati, ponovno objavljivati, reproducirati, preuzimati ili prosljeđivati trećim stranama bez izričitog prethodnog pismenog odobrenja tvrtke Sistema Italia 93 S.r.l. Ne preuzimamo nikakvu odgovornost u vezi s neovlaštenim korištenjem materijala dostupnog na ovoj internetskoj stranici, informacija i/ili podataka sadržanih u njima.
MBE Adriatic d.o.o. • Puževa ulica 11, Zagreb • OIB:64386903048 • MB:0479781