26 rujna, 2022

Kako pokrenuti učinkovitu e‑trgovinu?

Temeljne karakteristike koje svaka E-trgovina mora imati

Glavni ključ za razvoj tvrtki koje posluju na online tržištu je učinkovita web stranica za e-trgovinu koja može stvoriti konverzije. Iako postoji bezbroj vrsta proizvoda i usluga, sva pravila za dobro proučenu komercijalnu strategiju odgovaraju mehanizmima i potrebama zajedničkim svim potrošačima.

Prodaja proizvoda putem interneta ima goleme prednosti i otvara vrata brojnim potencijalnim kupcima, no konkurencija je žestoka i svakim danom sve bolje pripremljena. Izazov s kojim se današnje tvrtke koje posluju na webu suočavaju sastoji se u privlačenju, uvjerljivanju i zadovoljavanju kvalitetom ponuđenih proizvoda i usluga, kupaca koji su sve pažljiviji i svjesniji proizvoda, ušteda i prilika. Oni koji su si postavili cilj pobijediti u ovom izazovu ne mogu zanemariti pažljivo planiranje svoje stranice za e-trgovinu. Dakle, kako bismo trebali stvoriti uspješnu online trgovinu koja je u skladu s očekivanjima potencijalnih kupaca na mreži i sposobna se natjecati s konkurencijom?

E-trgovina: ključni čimbenici prodaje

U osnovi svake prodajne operacije nalazi se pažljiva strategija koja je sposobna odgovoriti korak po korak na zahtjeve klijentele koja je sve više navikla kupovati online: prema podacima iz izvješća Eurostata za 2022., 75% ljudi od 14 do 74 godine kupovali su online i trend za tekuću godinu raste. Štoviše, prema Eurostatu, 82% onih u zadnjem kvartalu 2021. kupovalo je od prodavača u istoj zemlji, dok je 22% kupovalo proizvode od prodavača izvan Europe.

Dakle, kako možete biti zapaženi u tako prepunoj areni? Kako možete uvjeriti potencijalne kupce da kupuju u vašoj online trgovini? Ne postoji savršena formula za stvaranje učinkovite e-trgovine: međutim, postoje neki aspekti koji mogu biti odlučujući da se istaknete u moru ponuda na mreži i date nešto više svom poslovanju, čineći vašu e-trgovinu boljom.

Atraktivni i jasni vizuali: Postojalo je vrijeme kada su web stranice bile karakterizirane animacijama dizajniranim da zadive posjetitelje i generiraju takozvani “Wow efekt“. Danas oni koji surfaju žele brze, jednostavne i intuitivne portale: iz tog razloga stranica mora imati moderan i responzivan dizajn koji može izraziti i komunicirati karakteristične vrijednosti brenda bez da iskustvo pregledavanja bude komplicirano i teško.

Upotrebljivost stranice: Čini se očiglednim, a ipak se još uvijek susrećemo s greškama dok pregledavamo internetske stranice. Ovaj je element iznimno važan za uspjeh poslovanja temeljenog na e-trgovini: profesionalna stranica mora biti laka za navigaciju na svim uređajima. Nemogućnost kupnje putem pametnih telefona, primjerice, jedan je od čimbenika koji najviše ograničavaju mogućnost prodora na tržište i sprječavaju prilike za rast u ovom sektoru. Samo zadovoljavajuće korisničko iskustvo može pretvoriti i zadržati korisnika.

Razvoj sadržaja i vidljivosti: Bilo da morate izgraditi portal od nule ili želite ažurirati onaj koji već imate, morate obratiti pozornost na razvoj sadržaja i materijala koji se odnose na proizvode u katalogu, umetanje zanimljivih i informativnih tekstova u listove proizvoda, strateški poziv na radnju i optimizirani sadržaj, sposoban poboljšati vidljivost poslovne ponude i na tražilicama.

Dostupnost proizvoda: Odlučite li se za izradu online trgovine, znajte da su kvalitetne slike i iscrpni opisi artikala, u kombinaciji s logičnim i intuitivnim rasporedom kategorija proizvoda, bitni elementi. Prečesto su web-mjesta za e-trgovinu konfigurirana kao bazari prepuni proizvoda na kojima je teško izaći. U ovom slučaju, pomoć profesionalne tvrtke omogućuje vam da prepoznate najbolji način da svoju robu ponudite i olakšate kupnju.

Učinkovitost e-trgovine također se gradi nakon prodaje

Suprotno onome što bi se moglo pomisliti, strategije za izgradnju učinkovite web stranice za e-trgovinu ne završavaju nakon što je kupnja obavljena i korisnik primi narudžbu. Čak i na digitalnim kanalima, temeljno je ono što se događa nakon ekonomske transakcije: kupac je dao potpuno povjerenje vašem poslovanju e-trgovine i kvaliteti vaše usluge, pa ćete mu se morati odužiti tako da ne iznevjerite njegova očekivanja . Evo nekih bitnih elemenata kako od povremenog kupca napraviti kupca lojalnog vašem brendu.

Upravljanje online prodajom. Upravljanje prije i poslije prodaje je integrirani proces. Sama transakcija temeljni je tehnički aspekt za uspjeh prodaje koji mora biti jednostavan i neposredan. Naime, kupac dovršava kupnju tek kada pronađe ograničeni broj koraka, jasne informacije o načinima plaćanja i politici povrata artikala te kada je zadovoljan sigurnosnim mjerama. Mogućnost jednostavne kupnje i primjerice putem pametnih telefona, sve rašireniji i sve popularniji način, povećat će šanse za sklapanje transakcije.

Sigurna i točna dostava. To je element koji može voditi izbor onih koji kupuju: za isti artikl kupac se često odlučuje osloniti na brzu i sigurnu isporuku čak i ako ima malo višu cijenu. Sigurnost prikladnog pakiranja je i dodatna posjetnica koja svjedoči o ozbiljnosti tvrtke. Zbog toga je važno osloniti se na tvrtke opremljene naprednim logističkim sustavima za upravljanje skladištem i otpremom koje nude različite vrste otprema i razine usluga ovisno o potrebama.

Briga o kupcima. Kupac se ne želi osjećati napušteno. Pomoć stoga mora biti na visokoj razini u svim fazama prodajnog procesa. Iz tog razloga, briga o kupcima bit će ključna za uspjeh vaše stranice za e-trgovinu. Namjenska e-pošta, live chat, telefonski broj, odjeljak s često postavljanim pitanjima valjani su načini za odgovaranje na pitanja kupaca i brzo rješavanje svih problema. Adekvatna pažnja ovom aspektu značajno će poboljšati korisničko iskustvo.

Vjernost kupca. Komunikacija je aspekt snažno vezan uz percepciju usluge i bitno je podsjetiti kupce da vaša tvrtka postoji i brine o njima, čak i neko vrijeme nakon kupnje. Neinvazivno oglašavanje i newsletteri koji vode računa o privatnosti te ih ujedno informiraju o ponudama i mogućnostima koje tvrtka odluči ponuditi, omogućuju vam da imate uvijek otvoren komunikacijski kanal i implementirate personalizirane programe vjernosti na preferencijama i kupovnim navikama različitih kupaca s kampanjama, promocijama i namjenskim popustima.

Na online tržištu više nije dovoljno samo prodavati proizvode i usluge koji ispunjavaju kvalitativna očekivanja: potrebno je moći računati na učinkovitu e-trgovinu, sposobnu brzo i pouzdano odgovoriti na potrebe kupaca i olakšati procese konverzije. Iz tog razloga može biti korisno povjeriti se iskustvu profesionalaca kao što je MBE, sposobnih pružiti rješenja za e-trgovinu i personalizirane usluge temeljene na vašim poslovnim potrebama, od izrade web stranice do logistike skladišta, uključujući pakiranje i otpremu robe.

 

podjeli

Pretplatite se na Newsletter i ostanite u toku

Subscription Form
Novosti

Ostale novosti

GDPR

Mail Boxes Etc./MBE centri posluju putem neovisnih operatera kao franšize, koji posluju na temelju ugovora o franšizi pod robnom markom MBE. Kroz svoju mrežu franšiza, Mail Boxes Etc. pruža usluge podrške za poduzeća i pojedince. Logističke i usluge otpreme predstavljaju glavne usluge MBE – omogućene putem ugovora koje MBE sklapa za korist svojih franšizera s glavnim domaćim i međunarodnim ekspresnim kuririma – te druge grafičke i tiskarske usluge – pružene izravno ili na temelju ugovora s velikim tiskarskim centrima. Promocija usluga za poslovne i privatne korisnike provodi se u okviru poslovne aktivnosti svakog MBE franšiznog partnera unutar i izvan MBE centara ("farming"). Svaki franšizni partner ugovorno je obvezan obavljati takve aktivnosti. Mail Boxes Etc. i MBE registrirani su zaštitni znakovi koji se koriste uz dopuštenje Fortidia – registrirani zaštitni znak MBE Worldwide S.p.A – (Sva prava pridržana). Usluge koje nude pojedini MBE centri mogu se razlikovati ovisno o lokaciji. Materijali dostupni na ovoj internetskoj stranici, informacije sadržane ovdje i svi drugi relevantni podaci ni na koji se način ne smiju kopirati, distribuirati, mijenjati, ponovno objavljivati, reproducirati, preuzimati ili prosljeđivati trećim stranama bez izričitog prethodnog pismenog odobrenja tvrtke Sistema Italia 93 S.r.l. Ne preuzimamo nikakvu odgovornost u vezi s neovlaštenim korištenjem materijala dostupnog na ovoj internetskoj stranici, informacija i/ili podataka sadržanih u njima.


MBE Adriatic d.o.o. • Puževa ulica 11, Zagreb • OIB:64386903048 • MB:0479781

chevron-down