Posljednjih se godina sektor logistike morao nositi sa značajnim povećanjem prometa robe, uglavnom zbog rasta E-commerce prodaje.
Najnovije europsko izvješće o e-trgovini zapravo ističe kako online kupnja raste po stopi od preko 10% godišnje, dok je više od 75% korisnika, prema podacima Eurostata, obavilo online kupnju u posljednjih godinu dana. Međutim, ovi rezultati nisu samo rezultat promjene korisničkih navika i novih trendova kupnje, već i sve veće pozornosti na korisničko iskustvo: tvrtke su zapravo uložile značajne resurse kako bi skratile udaljenost između prodavatelja i kupca i sve više kupuju putem interneta. zadovoljavajuće i učinkovito u svim svojim fazama, uključujući one koje se odnose na operacije isporuke. Optimiziranje korisničkog iskustva u poslovanju e-trgovine znači ne samo mogućnost pravovremenog rješavanja problema korisnika, već i učinkovitu brigu o upravljanju skladištem, iskustvo pregledavanja online trgovine, jasna i učinkovita politika povrata; drugim riječima, to znači izgradnju i upravljanje integriranim i holističkim procesom koji obuhvaća svaki aspekt transakcije. Kompanije su marljivo radile u tom smjeru, nastojeći navigaciju internetskim portalima učiniti učinkovitom i ugodnom i s estetskog gledišta. Ali kako logistika e-trgovine može poboljšati korisničko iskustvo i pomoći da cijeli prodajni proces bude zadovoljavajući i isplativ?
Evo glavnih alata i aktivnosti koje treba implementirati za poboljšanje korisničkog iskustva u internetskoj trgovini. Kompanije su marljivo radile u tom smjeru, nastojeći navigaciju internetskim portalima učiniti učinkovitom i ugodnom i s estetskog gledišta. Ali kako logistika e-trgovine može poboljšati korisničko iskustvo i pomoći da cijeli prodajni proces bude zadovoljavajući i isplativ?
Sada je neupitno da točna i učinkovita logistika na odlučujući način pridonosi prepoznatljivosti korisničkog iskustva poslovanja e-trgovine. Zapravo, kupnja putem interneta sada je konsolidirana praksa za potrošače svih dobnih skupina, koji sve pažljivije biraju prodavača, ne samo odabirom najpovoljnijih ponuda, već i sve više preferiraju preciznu i pouzdanu uslugu. U tom kontekstu, posebno logistika omogućuje poboljšanje korisničkog iskustva e-trgovine kroz:
Točne informacije o rokovima isporuke: Online kupnja pretpostavlja veće povjerenje kupca u prodavatelja, jer nakon plaćanja kupljena roba nije odmah dostupna: prvi korak u izgradnji ovog odnosa tiče se sigurnosti vremena isporuke. Robne marke koje prodaju putem interneta mogu iskoristiti sve točnije i preciznije usluge i svojim kupcima pružiti sve detaljnije informacije koje zadovoljavaju njihove potrebe. Tvrtke koje se bave logistikom usvojile su procese za automatizaciju pošiljaka, automatsko kreiranje tracking labela i druge postupke koji mogu racionalizirati svaki proces i jamčiti brze, sve preciznije i personalizirane isporuke i putem obavijesti o različitim statusima isporuke robe.
Pažnja pri pakiranju: Sektor logistike danas vam omogućuje otpremu gotovo bilo koje vrste robe: to nije samo zbog optimizacije opskrbnog lanca, već i zbog kvalitete korištenog pakiranja. Ovaj aspekt, koji očito odgovara samo praktičnoj potrebi zaštite robe, postaje sve više strateški čimbenik jer mnogo govori o marki. Pažljivo pakiranje, s profinjenim materijalima posebno dizajniranim za zaštitu sadržaja u osjetljivim fazama transporta, dodaje vrijednost za kupca. Nadalje, pažnja posvećena detaljima u pakiranju signal je koji može izraziti filozofiju tvrtke na najbolji mogući način: eko-održivo pakiranje, izrađeno od profesionalnih materijala, ne samo da omogućuje da artikl stigne netaknut na svoje odredište, već
Praćenje narudžbi: Optimizacija korisničkog iskustva u logistici povezanoj s e-trgovinom nužno uključuje učinkovitu uslugu praćenja koja može obavijestiti i uvjeriti one koji kupuju da pošiljkom rukuju profesionalci. Ovo je možda najvažnija točka za poboljšanje odnosa između prodavatelja i potrošača: znati kako predvidjeti potrebe kupaca i odmah pružiti uslugu praćenja pošiljke, koja promptno priopćava sve promjene ili kašnjenja, može zaslužiti povjerenje onih koji kupuju i predstavlja snagu u odnosu na konkurenciju. Kako bi kupci bili informirani, također je moguće koristiti platforme koje nude automatizirane usluge koje mogu pružiti podatke u stvarnom vremenu koji se odnose na položaj robe, status i prognoze isporuke. Na ovaj način ne samo da će kupac biti u potpunosti zadovoljan,Za učinkovito upravljanje procesima otpreme i pakiranja povezanima s vašom e-trgovinom, oslonite se na MBE rješenja i poboljšajte korisničko iskustvo uz profesionalne usluge koje mogu predvidjeti potrebe vaših kupaca.
Zahvaljujući MBE fulfillment rješenjima moći ćete upravljati aspektima svog poslovanja koji se odnose na logistiku i otpremu te iskoristiti specijaliziranu podršku i iskustvo vašeg referentnog MBE centra, štedeći vrijeme i resurse koje možete posvetiti poboljšanju drugih aspekata vaše online trgovine.
Mail Boxes Etc./MBE centri posluju putem neovisnih operatera kao franšize, koji posluju na temelju ugovora o franšizi pod robnom markom MBE. Kroz svoju mrežu franšiza, Mail Boxes Etc. pruža usluge podrške za poduzeća i pojedince. Logističke i usluge otpreme predstavljaju glavne usluge MBE – omogućene putem ugovora koje MBE sklapa za korist svojih franšizera s glavnim domaćim i međunarodnim ekspresnim kuririma – te druge grafičke i tiskarske usluge – pružene izravno ili na temelju ugovora s velikim tiskarskim centrima. Promocija usluga za poslovne i privatne korisnike provodi se u okviru poslovne aktivnosti svakog MBE franšiznog partnera unutar i izvan MBE centara ("farming"). Svaki franšizni partner ugovorno je obvezan obavljati takve aktivnosti. Mail Boxes Etc. i MBE registrirani su zaštitni znakovi koji se koriste uz dopuštenje Fortidia – registrirani zaštitni znak MBE Worldwide S.p.A – (Sva prava pridržana). Usluge koje nude pojedini MBE centri mogu se razlikovati ovisno o lokaciji. Materijali dostupni na ovoj internetskoj stranici, informacije sadržane ovdje i svi drugi relevantni podaci ni na koji se način ne smiju kopirati, distribuirati, mijenjati, ponovno objavljivati, reproducirati, preuzimati ili prosljeđivati trećim stranama bez izričitog prethodnog pismenog odobrenja tvrtke Sistema Italia 93 S.r.l. Ne preuzimamo nikakvu odgovornost u vezi s neovlaštenim korištenjem materijala dostupnog na ovoj internetskoj stranici, informacija i/ili podataka sadržanih u njima.
MBE Adriatic d.o.o. • Puževa ulica 11, Zagreb • OIB:64386903048 • MB:0479781