Saznajte koji su trendovi ovoga Božića i koji su proizvodi najtraženiji

Blagdanska sezona za poduzetnike predstavlja razdoblje intenzivnih aktivnosti i od iznimne je važnosti za jačanje i razvoj poslovanja. Nadalje, slika božićne kupnje znatno se proširila posljednjih godina: potrošači su sve skloniji kupovati unaprijed i online, iskorištavajući ponude i popuste koje tvrtke nude na posebne dane kao što su Crni petak i Cyber ponedjeljak.

Koji su najprodavaniji online proizvodi za Božić? Poznavanje tržišnih trendova na koje se treba usredotočiti od temeljne su važnosti za veće mogućnosti kupnje i odabira. Za tvrtke koje su odlučile prihvatiti izazov potencijalno golemog, ali i vrlo konkurentnog tržišta, brojke su zaista ohrabrujuće, a online trgovina u Europi nastavlja bilježiti zaista zanimljive brojke rasta. Prema posljednjem europskom izvješću o online trgovini, promet B2C (bussines to customer) online trgovine dodatno je porastao, s 849 milijardi eura u 2021. na 899 milijardi eura u 2022., uz stopu rasta od 6%, koja bi prema procjenama trebala porasti u tekućoj godini za još dva postotna boda, čime bi dosegla brojku od 975 milijardi eura i dodatno učvrstila taj trend rasta. 

Promjenjive navike potrošača također su pridonijele razvoju kupnje putem interneta, budući da su kupci sve više skloni kupnji artikala iz ponude, ponekad i izvan sezone, da bi zatim svoje darove slali oslanjajući se na dostavne službe. Još jedan odlučujući čimbenik predstavljaju direktive EU u smislu digitalne transformacije i održivosti, s rješenjima za online trgovinu koja su omogućila shvaćanje potreba i ekološke osjetljivosti korisnika, koji su spremni platiti i više za proizvod, ako je isti povezan sa zelenom bojom ambalaže. Stoga, pogledajmo najpopularnije online proizvode koji se prodaju za Božić.

7 najprodavanijih proizvoda za Božić 

Prema istraživanju koje je proveo Eurostat, više od 90% europskih građana ima pristup internetu, dok je postotak onih koji redovito kupuju na webu 2023. Godine 78%. Nadalje, posljednjih godina, zahvaljujući promjeni navika kupnje na internetu, niche artikli ili proizvodi koji se tradicionalno prodaju u fizičkim trgovinama postali su najprodavaniji proizvodi za Božić, skočivši na vrhove ljestvica prodaje i time otvorivši nove i profitabilne scenarije. Pogledajmo koji su to proizvodi:

Igračke za djecu. Kao što znamo, za djecu je Božić čaroban. Iz tog su razloga igračke na vrhu ljestvice najprodavanijih božićnih darova na internetu. Lutke, građevinske igračke i tradicionalne igre, iako se među trenutnim trendovima sve više pojavljuju igračke izrađene od recikliranih materijala i one koje mogu potaknuti učenje i zabavan pristup disciplinama kao što su matematika ili fizika.

Kozmetika i parfemi. Jednu od vodećih pozicija među najprodavanijim proizvodima koji se na internetu prodaju za Božić uvjerljivo zauzimaju proizvodi za osobnu njegu. Nekada posvećen gotovo isključivo ženskim kupcima, danas ovaj sektor uključuje veliki dio muških potrošača, koji sve više vode računa o svom zdravlju i izgledu: kreme za lice i tijelo, parfemi, losioni za njegu kose i brade jedni su od najcjenjenijih i najraširenijih. pokloni.

Elektronički uređaji. Pažnja pri pakiranju od strane brendova i dostavnih službi koji se bave uslugama dostave i logistike učinili su kupnju elektroničkih uređaja sigurnom i  sve većim trendom među onima koji kupuju online za Božić. Pametni telefoni, tableti, računala, bluetooth slušalice i pametni satovi uvijek su na vrhu popisa želja, ali sve više mjesta pronalaze i proizvodi vezani uz kućnu automatizaciju i sigurnost doma i automobila, poput kućnih kamera i wi-fi uređaja.

Video igre i konzole. Nova izdanja ili nadogradnja postojećih konzola često se pojavljuju mnogo prije Božića, potičući želje mladih i starih. Videoigre su široko rasprostranjena stvarnost i predstavljaju idealan izbor za one koji žele kupovati online za Božić uz jamstvo da će moći zadovoljiti cijelu obitelj. Kupnjom putem interneta također je moguće provjeriti obradu narudžbe a zatim ju i pratiti putem usluga praćenja.

Knjige. Bestseleri, nova izdanja, dječja književnost, umjetnička djela i fotografije uvijek su popularan izbor. Ogromna dostupna ponuda i jednostavnost povrata u slučaju dvostrukog poklona novi su poticaj prodaji za izdavački sektor.

Hrana i piće. Božićne košare, čokolade, vina i žestoka pića često se poklanjaju tijekom blagdana. Nekoć su se potrošači oslanjali isključivo na lokalnu trgovinu ili velike lance hrane i pića a danas to više nije slučaj- Došlo je do velikog napretka u području brzine dostave, a tu su i pakiranja koja čuvaju fizičku i organsku kvalitetu proizvoda. Sve je to gurnulo hranu i piće na prvo mjesto najprodavanijih proizvoda na internetu za Božić.

Božićni ukrasi. Među najprodavanijim božićnim proizvodima su ukrasi za božićno drvce, mirisne svijeće, lampice i drugi ukrasi. Oni postaju sve važniji trend koji je od kraja ljeta potaknuo brojne online tvrtke da ponude artikle iz ovog sektora. Blagdani su prilika da doživite kućni ambijent u miru i harmoniji, a stvaranje odgovarajuće atmosfere sastavni je dio dobrog vlastitog osjećaja i vama dragim osobama. Čak i tijekom najvećeg broja božićnih narudžbi bitno je ne samo imati učinkovitu marketinšku strategiju, već i biti u mogućnosti jamčiti točne usluge dostave i profesionalne postupke pakiranja prilagođene kupcu.

Tvrtkama koje prodaju putem interneta MBE nudi širok raspon usluga koje zadovoljavaju različite potrebe svijeta online trgovine: od upravljanja skladištem i narudžbama do usluga pakiranja i otpreme.

Obratite se najbližem MBE centru kako biste otkrili usluge i rješenja prilagođena vašem poslovanju.

Najčešće postavljena pitanja

Koji su najprodavaniji proizvodi na internetu za Božić?

Najprodavaniji proizvodi uključuju igračke za djecu, proizvode za osobnu njegu i wellness, potrošačku elektroniku, videoigre i konzole, knjige, gurmansku hranu i piće te blagdanske dekoracije.

Koji su trendovi božićne kupovine?

Trendovi pokazuju da potrošači sve više kupuju online, unaprijed, koristeći posebne ponude poput Crnog petka i Cyber ponedjeljka.

Zašto je važno poznavati tržišne trendove u božićnom razdoblju?

Poznavanje tržišnih trendova omogućuje tvrtkama veće mogućnosti konverzije, razvoj ciljanih marketinških strategija i pripremu učinkovite logistike i usluga upravljanja skladištem.